Forum 14 ODW Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Powstanie Warszawskie
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 14 ODW Strona Główna -> Gry i zabawy

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polcz
Przypadkowy Świr



Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 17:19, 06 Wrz 2006    Temat postu: Powstanie Warszawskie

Bawiliśmy się w to na WGT 2006 a zmodifikowaną wersję zaserwowaliśmy WIOŚNIE w sierpniu tego roku podczas zbiórki upamiętniającej wybuch powstania.

Cel gry: wysadzić pociąg pancerny

Startuje kilka plutonów. Nie walczą ze sobą. Kto pierwszy wysadzi pociąg ten wygrywa.

Po kolei co robią:
- dostają pierwszą informację
- idą do Kapitana (dostają: mapę z terenem gry, instrukcje, broń, kasę)
- przyjmują zrzut
- idą do łącznika i tam dowiadują się, że sprzęt został przeniesiony - dostają informację na nową lokalizację magazynu (po drodze muszą zdobyć saperkę)
- idą po folię, a potem idą po materiał wybuchowy
- informacja od przekupnego Niemca, kiedy będzie jechał pociąg pancerny
- wysadzeni pociągu (podłożenie ładunku wybuchowego + zapalnik + lont)



"Harcerze - żołnierze.
1 sierpnia o godz. 17.00 wybuchło powstanie i walki trwaja w całym mieście. Nasz wywiad doniósł, że wróg zamierza w najbliższym czasie użyć do walki pociąg pancerny. Waszym zadaniem jest niedopuszczenie do tego

Życzę powodzenia

Czuwaj
Komendant SzSz

P.s. Całą akcją dowodzi Kapitan i do niego należy się zwracać."
+ namiary na Kapitana



KAPITAN:
- daje ekipie: mapę z terenem gry, instrukcje, broń, kasę

"Aby wysadzić tury musicie posiadać materiał wybuchowy, zapalnik, i detonator. Jak zdobyć te rzeczy powie wam Kapitan.
Musicie uważać na Niemców. Gdy spotkacie Niemca musicie z nim walczyć - porównujecie moc wszystkiej swojej broni z mocą broni Niemca. Gdy wygracie zabieracie mu jedną broń, a gdy przegracie to on zabiera wam (wygrywający decyduje, którą broń zabiera). UWAGA: możecie również zaproponować "próbę handlu", czyli zamiast walczyć możecie próbować kupić broń od Niemca (ten bajer nie przejdzie wam z SS).
Wszystkiego o pociągu pancernym dowiecie się od Niemca, który współpracuje z nami od początku wojny. Oczywiście nic nie ma za darmo (weźcie dużo "górali" ze sobą). Niemiec będzie przebywał w punkcie X o każdej pełnej godzinie."


- Kapitan daje ekipie namiary na punkty: zrzutowisko, łącznik, magazyn


PUNKTY:

A. Zrzutowisko

"Alianci przysyłają nam zrzut spadochronowy. Macie go przyjąć. Idźcie w podane miejsce i tam urządźcie zrzutowisko. Znakiem rozpoznawczym dla samolotów są ogniska ułożone w "X i TRÓJKĄT" ."

Zrzut spadochronowy to dwie paczki "Z" (zapalniki) i jedna "K" (kasa).


B. Łącznik

"W związku z tym, że przed powstaniem nastąpiła wpadka musieliśmy ewakuować magazyn. Materiał wybuchowy został zakopany w punkcie Y. W magazynie jest ukryta (folia) dokładna lokalizacja materiałów wybuchowych."

"Aby zdobyć sprzęt z magazynu potrzebujecie saperkę. Musicie znaleźć magazyniera (znak charakterystyczny: zapałka z czerwonym łebkiem przypięta do kieszeni) i podać mu hasło: "Najlepsze kasztany są na placu Pigal" Odzew: "Ciotka Zuzanna lubi je tylko jesienią"."
- dostają namiary na folię

C. Magazyn

- folia ukryta w jakimś miejscu magazynu
"Folię przyłóżcie do mapy tak, aby linie otaczały nasz obóz. W zaznaczonym obszarze znajdziecie pakunek."



- gdy uzbierają materiał wybuchowy, zapalnik i detonator dowiadują się, gdzie Niemiec zostawił dla nich wiadomość o pociągu pancernym.


NIEMIEC:
- przebywa w punkcie X i sprzedaje informacje o pociągu pancernym – potrzebna jest dosyć duża ilość kasy (przebywa tam o każdej pełnej godzinie przez 10 minut)



Co potrzeba:
- mapa terenu
- kasa "górale" (czyli 500 zł w czasie wojny)
- broń z zapisaną mocą (np. pistolet-2, pistolet masz.-4, granat-4, wiązka granatów-20, karabin-5, karabin masz.-8, ckm-13,)
- zapalnik
- detonator
- materiał wybuchowy
- folia na mapę (magazyn M2)
- zapałkę z czerwonym łebkiem
- saperkę
- kartki-plakietki z napisami: Wermacht, SS, Kapitan,
- obsługa min. 4 osoby (Kapitan; Niemiec-zdrajca, który może między pełnymi godzinami działać jak normalny Niemiec; osoba odpowiedzialna za zrzut; Niemiec)
- najlepiej tory kolejowe nie jeżdżącej kolejki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin